İADE VE GARANTİ KOŞULLARI
1. İPTAL İADE VE DEĞİŞİM KOŞULLARI
1.1 İADE ETME KOŞULLARI
İade etmek istediğiniz ürünleri, siparişi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde faturası ile birlikte iade edebilirsiniz.
Mağazalarımızdan internet siparişlerinin iadeleri yapılmamaktadır.
İade edilecek ürün anlaşmalı kargolarımız ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Ürün iadelerinde; ödenen kargo bedeli iade edilmemektedir.
Satın almış olduğunuz ürünleri kullanılmamış ve satılabilirlik özelliklerini kaybetmemiş olmaları halinde iade edebilirsiniz.
Ürünlerin etiketlerinin ve logolarının zarar görmemiş olmaları zorunludur.
Sipariş tesliminden itibaren 14 gün geçmesinin ardından, iade talebi ile gönderilen siparişler iade alınamamaktadır ve bu süreçten dolayı oluşan kargo bedelini Pellis karşılamamaktadır.
Faturasız İade Kabul Edilmemektedir.
1.1.1 İade Talebinde Ücret İadesi Prosedürü
İade etmek istediğiniz siparişinize ait ürünlerin ücret iadesi, Pellis tarafından iade koşullarına uygun olarak teslim alındığı günden itibaren 7 iş günü içerisinde gerçekleşecektir.
Ücret iadelerinde; ödenen kargo bedeli iade edilmemektedir.
Ücret iadesi; alışveriş yaptığınız Kredi Kartınıza yapılacak olup, provizyon kodu tarafınıza mail yolu ile bildirilmektedir. Provizyon Kodu ile birlikte ücretin ekstrenize yansıması banka ile olan anlaşmanız çerçevesinde gerçekleşmektedir. Ekstrenize yansımayan ücretler konusunda provizyon kodunuz ile beraber bankanız ile iletişime geçebilirsiniz.
1.1.2 İade Adresi Bilgilendirme Esasları
İade Adresi
Pellis E-Ticaret Birimi: Seyrantepe Mahallesi Çınarlı Sokak. No:12/1 Kağıthane / İstanbul
Faturası ile gönderilmeyen ürünlerin iadesi alınmamaktadır. İadelerinizi faturası ile birlikte göndermeniz rica olunur.
İade yapabilmek için e-faturanız gereklidir. Bilgi fişi ile iade yapamazsınız.
1.2 DEĞİŞİM KOŞULLARI
www.pellis.com.tr ‘dan satılan tüm ürünlerin kullanılmamış ve satılabilirlik özelliklerini kaybetmemiş olmaları durumunda sadece beden değişimleri 14 gün içerisinde faturasıyla birlikte Pellis Mağazaları’ndan ve www.pellis.com.tr ‘dan yapılabilmektedir. Faturanın üzerine mutlaka aynı ürünün hangi numarasını istediğinizi belirtmeniz gerekmektedir. Belirttiğiniz numaranın stokta olması durumunda değişim işleminiz gerçekleşecektir. Aksi durumda ücret iadesi yapılmaktadır. Farklı bir ürün ile değişim yapılamamaktadır.
2. GARANTİ KOŞULLARI
PELLİS, koşulsuz müşteri memnuniyetini benimsemiş olduğundan aldığınız her ürün, PELLİS garantisi altındadır.
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız. Kullanılmış, tahrip edilmiş ve bunun benzeri şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.